søndag 1. september 2013

Magnolia #5

Hei og hopp!
Da var det blitt september og vi har klart en ny utfordring
Papirplaneten til deg :D
 Må innrømme at jeg syntes det er bittelitte grann flaut å vise dere dette...
Men nå er jo utfordringen slik at vi skal vise frem vårt første Magnolia stempel, hehe..
Må bare beklage den elendige bilde kvaliteten :p
Er jo gøy å se på gamle kort for å se hvilken fremgang en har hatt også ;)
Tilda og Edwin er fargelagt med ProMarkers.
Mønsterark i fra Inkido. 6*6".
Sommerfuglene er klippet ut i fra 12*12" mønsterark i samme serien.
Sommerfuglene har jeg dabbet med litt hvit maling for å få samme stilen.
Blomster og blonde fra Woc, pyntebær og stempel fra kort og godt.
Panele er sydd, distresset og rufset.
Har også forsøkt meg på og bruke det nye embossingpulveret 
Stampendous Embossing Enamel.

 Innside på kortet.
Minimalt med pynt, må jo få frem de nydelige sommerfuglene <3
Kortet har jeg laget til ei DT venninne av meg, hun var så snill og sendte meg 
Ett trykk som jeg hadde med et bidrag i (april utgaven).
Så da hadde jeg lyst til å sende henne en liten oppmerksomhet :D

Baksiden.
Ett av mine personlige stempler, 
kjøpt på ebay.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar