tirsdag 24. september 2013

Eksplosjonsboks

Da har jeg prøvd med på en eksplosjonsboks,
har jo sett såå mange lekre utgaver av denne!
Så med inspirasjon fra ei Dt venninne har jeg laget denne :)

Stempler fra kort og godt.
Drodle stempel fra kreativ hobby.
Blomstene finner du her
Denne stakk jeg ut en 4 lag av for å gi litt rammefølelse.


Slik  ser den foldet ut.
Papir fra Vibeke Springseth.
Perlene rundt er fra nille faktisk ;)
Fugleburet er stukket ut med en dies fra Tim Holtz.
Metall festet er også derfra.
Nærbilde av fuglen,
denne har fått et lag med gesso, glossy accent og så
strødde jeg over med glitter.

Esken levere jeg inn til inspirasjon hos Papirplaneten
Og hos en ny utfordringslblogg som heter cherish this- memories for life

3 kommentarer:

  1. Den var virkelig Flott! Takk for at du deltar inne hos oss i Cheris This!
    Merete

    SvarSlett
  2. Nydelig boks! Og skikkelig lekkert med fugleburet inni!
    :) Karen Elise

    SvarSlett