torsdag 7. februar 2013

Anonyme timeglass del 3

Da var del 3 av timeglasset ute og jeg har kost meg med oppgaven :)
I tillegg til hoved oppgaven som lyder som følger;
Bruk maling, glitter og minst 10 perler/"diamanter"
så skulle man i del tre bruke fargen rosa pluss max tre farger til.
Jeg har da valgt gul, grønn og brun.

Så til det store sjokket; Jeg har laget Lo!!!
Nesten litt sjokkert selv jeg, hehe ;)
Det var veldig gøy, og gav mer smak!
Har jo fått en så skjønn datter så en burde gjøre litt ekstra stas på
ved å lage noen Lo'er til henne :)

Alle arkene har blitt rufset, og har er det lag på lag.
Overskriften er tatt ut med en gammel kutte maskin fra xyron 
som jeg har hatt liggende noen år.
Bokstavene har fått et godt lag med glossy accent.
Syntes selv at dette ble veldig fint, tihi :p
Jeg slet jo litt med å skulle lage overskrift, jeg har jo aldri gjort dette før
så relativt blank på området kan man si!
Blomster hovedsakelig i fra woc.
Mønsterarkene glmte jeg å notere ned levrandørene, 
men hoved arket er iallefall i fra vintage kolleksjonen fra Maja design :)
 
Maling på bølgepappen, glitter på blomstene og en lang rad med perler
som går på lags av Lo'en.

Håper at du likte Lo'en min og takk for titten :)

Nå er det bare å glede seg til fjerde og siste oppgave i morgen tidlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar