mandag 4. februar 2013

Anonyme timeglass del 2

I helgen har jeg kost meg på KOKOS treff i Kongsberg!
Deilig å bare kose seg med favoritt hobbyen med koselige damer :)
Oppgaven i timeglasset del 2 var å lage ett sett, 
en liten og en stor.
Også må man ikke glemme hoved utfordringen som gjelder på alle fire oppgavene;
Maling, glitter og minst 10 perler/"diamanter".
Jeg kjøpte med en ny dies i helgen, en som jeg har siklet på lenge.
"Hardwere findings" (tror jeg) i fra Tim Holtz.
Både nøkkelen, nøkkel hullet og "den franske liljen på stang" (haha)
er tatt ut i grunge bord fra samme levrandør.
Det unike med denne pappen er at den er utrolig myk!
Dem er embosset med dristeess embossing pulver Vintage foto.
Nøkkelhullene har fått et godt lag med Distress stickles i samme fargen (vintage foto)
Passet perfekt sammen :)
Sommer fuglene er og i fra Tim Holtz,
disse har blitt embosset med forskjellige drodle og tekst stempler,
 og deretter distresset med walnut stain.


Bølgepappen er malt med hvit dabber og deretter blitt litt distresset,
samme har alle hjørner og kanter på boksen blitt.
Jeg har valgt å bruke sorte perler.
KAnten på lokket er embosset slik som sommerfuglene, men fått en lag med hvit dabber og litt 
distress ink.

De franske liljene har magneter på seg, og motparten
er mellom bazillen og mønsterarket.
(valgte å ta ut boksen i to lag for å få den stabil).

"Liljene" er satt fast med splitt binderser.

På kortet har jeg brukt mye av det samme som på boksen.
Kake servietten er i fra Cherry lynn,
fugleburet fra Cottage cuts
og lyspæren i fra Prima.
HAr dabbet maling gjevnt på alle tre lag med papir, 
malingen har blitt tonet med med dirstress walnut stain.

Teksten er i fra Kreativ hobby.

Dette settet planlegger jeg å gi til min mann til valentine.
Tekte mens jeg laget dett at jeg hadde om trendt to av alt, el en ting som ikke fugerer uten den andre (f.eks nøkkelen og nøkkelhullet).
Vi får nå se om han skjønner det da, hihi.

Ønsker også og bidra hos Trykkpressa
Panduro Danmark

6 kommentarer:

  1. Så utrolig stilig sett du har laget!!
    Herlige farger og stilig pynta.
    Likte godt den kista :)
    Tusen takk for hyggelig kommentar :)
    Lykke til videre i Anonyme Timeglass!
    Toini

    SvarSlett
  2. wow så flot bidrag til AS timeglas så nydelige detaljer.
    Tak for at du deltager
    Pia

    SvarSlett
  3. omg.. jeg er ordløs.. Så utrolig imponert ♥♥

    SvarSlett
  4. Å så koselige kommentarer <3
    Jeg stor koste meg med å lage noe nytt, anbefales på det sterkeste :)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott sett :) Takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden ♥

    SvarSlett
  6. Wow! Dette settet var virkelig lekkert! Stilig og helt gjennomført!
    Klem, Karen Elise :)

    SvarSlett