fredag 5. oktober 2012

Anonyme timeglass del 3

Jupp, tredje del har kommet ut.
-Bruk gull, sølv eller bronsje.
Itilleg til hoved oppgaven selvsagt, den finner du her ;)
Brukte under ett minutt på å finne ut at jeg ville leke litt med aliminiumsteipen min!
Ny rekord på idemyldringen, hihi.
Diesene jeg har brukt er i fra spellbinders.
Jeg har lekt med ProMarkersene mine igjen, denne gangen med Black og Blender,
dette for å få et litt skittent utrykk på tannhjulene.
Motivet er i fra North star stamps,
dette har jeg skyggelagt litt her og der med ProMarkersene.
Brukte Ice grey 1-5.
Mønsterarket er i fra kolleksjonen til Prima "til far".

Innsiden av kortet.
(beklager dårlig bilde)
Teksten er i fra Kreativ hobby,
og stjerne stemplet er i fra kort og godt :)

Setter masse pris på om du legger igjen en kommentar til meg!

7 kommentarer: