tirsdag 2. oktober 2012

Anonyme timeglass del 1

Jeg har laget mitt første shabby kort helt alene!
Dette er i grunn en stil jeg ikke helt føler at jeg mestrer,
men dette kortet var gøy å lage!

Oppgaven består av;
ikke rektangulær el kvadratiskform,
Bånd/blonder, halvperler og maling/mist

Kortet mitt ble en sirkel, har bruktt blonde under bildet, halvperler på bildet, og maling har jeg brukt på metallpynten, samt på avisblomsten som og fikk et lagt med glimmer mist perfect pearls :)

Tornuial på avisblomsten er slik:
Klipp eller stans ut sirkler i minst 3 forskjellige fomen og minst 9 stk, i da avispapir.
Legg sirklene oppå hverandre og bruk en splitt binders til å holde dem sammen med.
Så krøller du sirklene, jeg begynner innerst og krøller dem oppover,
så bruker jeg en dabber, denne gangen rosa og så grises det i vei!
Så avslutter jeg med å bruke mist, og tørker den da med en varmlufts pistol :)
Voila, der er blomsten ferdig!
Moro, moro :D

Innvendig har jeg brukt et tekst stempel i fra stempelglede,
sommerfuglene er stanset ut med puncher i fra Martha Stewarth.

Så nå gleder jeg meg bare til den neste oppgaven kommer i morgen,
ønsk meg lykketil :):):)

2 kommentarer:

  1. Dette var eit nydelig kort :)
    Så kjekt du vart med i Timeglasset hjå oss i AS
    Lykke til!!
    Klem frå Tine

    SvarSlett
  2. Så hyggelig med så fin kommentar :)
    Tusen takk

    SvarSlett