mandag 22. september 2014

Anonymetimeglass del 2

Da er oppgave nr 2 avslørt hos Cherish this
klikk deg inn og titt på alle de lekre DT bidragene.
Her har jeg pyntet en boks som har vært til Ferrero rocher sjokoladen.
Denne boksen har jeg lagt en del arbeid i, den skulle gis til min kjære mamma <3
Boksen er dekt med gesso og osteklut, en skikkelig grise jobb :p
Bruk engangs hansker om du har ;)
Om jeg skal ambefale en gesso for dere er jeg meget fornøyd med gessoen fra
søstrene grene. Billig og enkel å fjerne fra pensel og hender med lunket vann.

Perler og blomster fra woc.
Sommerfugler og mønsterark fra prima.
Rammen har jeg stukket ut en del diecuts ved å bruke spellbinders dies
og der etter oval dies for å lage rammen.
5 lag bazzil.

Lås og nøkkel, samt 50 tallet og platen under er fra Tim Holtz.
Lenken har jeg satt sammen selv med øsken.
Alt dabbet med gesso.

Her ser dere kortet jeg laget til boksen :)

Takk for at du titter


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar