torsdag 3. april 2014

Inspirasjon til Papirplaneten #9

Hei og god morgen :)
Nå har jeg prøvd med på en barnevogn igjen!
Et par år siden sist, ikke helt lett å få den helt som en vil, 
iallefall ikke når en ikke har noen oppskrift :p hehe.

Jeg har brukt bla.a. spellbinders dies
og dette hærlige stemplet fra kort og godt.
Diesen til håndtaket er ukjent, samme er mtall pynten jeg har brukt.
Jeg holdt på og streve meg halvt i hjel når jeg skulle lime fast "uroen" i vognen,
men så kom jeg på en lur ide!
Jeg har små magneter på arbeidsunderaget mitt, så tok og satte en på utsiden og da med en klatt lim 
(bruker glossy accent på slikt) på innsiden og satte ballchainen inntil.
og vips (og litt tørking) satt lenken fast der det skulle :))))

Takk for at du titter!
Klem fra Anette :)

2 kommentarer: