fredag 1. november 2013

ProMarker norge November

Denne måneden fyller PMN 2 år!!!
Hurra hurra hurra :)
I den anledning har vi i DT teamet ønsket å lage noe spesielt, så klikk deg inn og ta en titt på alt det fine som er der :)

Her har jeg laget et sett, dette laget jeg spesielt til ei Dt venninne av meg.
Hjerteboksen som kommer fra et sett med mange bokser fra Panduro,
ble fylt med mange blomster og annet stæsj som er gøy for oss papirglade ;)

Jeg har selvsagt brukt mine ProMarkers til dette settet, 
jeg har brukt følgende farger:
Hoved blomst og sløyfe på esken: Rose pink, pink carnation og blossom.
Hår: Cinnamon, pytty og almond.
Sko: Putty og almond.
Skygge/sitteunderlag: Warm grey 1-5.
Rosa: Antique-, salomon-, coctail- og pale pink
Hud: Apricot, oatmeal og blush + pale pink i kinn


 Motivet er fra Magnolia.
Vingene (både store og små) kommer i fra en diecuts plate fra Tim Holtz,
 disse har blitt  embosset med frantage.
Har og embosset med litt hvit frantage rundt motivet.
Glass flasken er og fra Tim Holtz.
Perle og blonde rad, som både er brukt på esken og kortet er i fra Prima.
Spellbinders rammer.
Kakeserviett fra Panduro.
Mønsterark fra Vintage sommer 6*6 blokk fra Maja design.


Esken har fått et godt lag med gesso.
Jeg har bygd opp med silkepapir,
som jeg krøllet sammen til et hjerte før jeg limte det på.
Blomster fra Woc og kort og godt.
Hjemmelaget pyntenål.
Teksten jeg har brukt er i fra et sett fra kort og godt.












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar