fredag 24. mai 2013

Konfirmasjonskort

Da har jeg laget endel konfirmasjonskort til gutt,
dette er ikke helt mitt komfortområde gitt ;)
Jeg har fargelagt en gutt fra Kenny K, den finner du her.
Puncher i fra Martha Stewarth.



Enda ett guttekort.
Her har jeg embosset aliminiumsteip (som jeg har klistret på bazzil).
Stjerne embossingmatten er i fra cuttlebug.
Den har jeg klint svart akrylmaling på, gøy :)
Stemplet fra Kenny K er fargelagt som alltid med ProMarkers.
Konfirmasjonsbåndet er fra Panduro.
Stjerne dies fra Spellbinders.


Her har jeg og brukt stempel fra Kenny K,
syntes disse passer så fint til gutt ;)

Innside, fin tekst til konfirmant ;)


Og her kommer en i fra Mo Manning.
Her har jeg virkelig fått øvd med på og "legge" folder!
Men jeg er kjempe fornøyd med sluttresultatet :D
Som alltid fargelagt med PM ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar