mandag 22. oktober 2012

DT bidrag papirplaneten

Da har min lille tantunge fylt 1 år, og dette kortet laget jeg til lille jubilanten :)
Fargelagt med ProMarkers;
Hud: Sunkissed pink, dusky pink og almond
Hår: Burnt sienna, cinnamon og tan
Sommerfugl: Ducky egg og cool aqua
Krone: Orange, gold og tulip yellow
Kjole og sokker: Antiqe pink, dusky rose og pale pink

Tekst i fra Kort og godt
Samt blomster i fra papirplaneten.
Mønster arket er i fra samme serien som Magnolia stemplet.
(Beklager at bildet ser så dårlig ut, det er en fjær som er på den ene halvdelen av kortet.
Også var det utrolig dårlig lys når jeg måtte ta bilde, da kortet skulle bli gitt bort den samme dagen.
Jeg treg?? Neeei :p)

Her er innsiden.
Tekst i fra kort og godt på venstreside, og høyre side har jeg blurret ut det jeg hadde skrevet på kortet, jepp der var jeg raskt ute :p


Kortet ønsker jeg å ha med på følgende utfordringer;



2 kommentarer:

  1. such a sweet cutie Anette, I love how you coloured her too...thanks for joining in with the Crafts and Me challenge
    Mina xxx

    SvarSlett
  2. Kjempesøtt kort og herlig motiv!
    Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

    Klem, Gry-Heidi :)

    SvarSlett