onsdag 1. oktober 2014

Cherish this oktober

Da er Anonyme timeglass ferdig hos oss i Cherish for denne gang, 
tusen takk for alle de nydelige bidragene <3
I del oppgave nr 1 av Anonymetimeglass var det en av deltakerene som hadde laget en eske
til å ha små kort i.
Denne fikk jeg og lyst til å prøve meg på :)
Har brukt Spellbinders ramme og kant dies.
Rammen har jeg stanset ut 4 ganger og brukt oval dies til å stanse ut innmaten
for å få en dybde effekt på rammen.
(og "diecutsene" fikk jeg brukt på små kortene)
Har embosset med walnut stains distress embossing pulver.
Stilig effekt ikke sant?
Sløyfen, blonden og ostekluten er og farget med walnut stains disresss puten.

Innsiden.
Jeg har brukt magneter i klaffen og fremsiden til å holde den sammen.
Tekstplate fra kort og godt.
Har embosset tekstene på hvert kort.

Kjekt å bli kvitt litt resteark også ;)

Takk for at du titter <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar