mandag 10. februar 2014

Inspirasjon hos Papirplaneten #6

Her har jeg pyntet en liten eske som jeg kjøpte for et par år siden hos kutt-ut.
Kjøpte et håndvevd kjede til Svigemor når jeg var i Tyrkia sist, og ville ha en søt liten eske som jeg kunne legge det i når hun skulle få det til bursdagen sin.
 Her har jeg brukt et av stemplene fra en nydelig stempel plate fra kort og godt.
Dies fra spellbinders, dette settet bruker jeg myyyye!
(kanskje litt for mye, hehe).
Blomstene jeg har brukt finner du her.
Glemte å måle esken for jeg ga den bort, men tror den var 5*7cm.

Har du lyst til å se hva mer inspirasjon kan du besøke bloggen til Papirplaneten.
Her er baksiden av boksen.
Har pyntet med perlesnor som jeg har kjøpt hos ebay
og vinduet har jeg en gelatinplate i.
Det blå du ser er kjedet til svigermor ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar