fredag 10. januar 2014

Cherish this

Da har jeg enda en hyggelig nyhet å komme med :)
Jeg har blitt spurt om å bli med på Designer teamet til Cherish This
og det måtte jeg jo selvsagt takke ja til :)
Her kommer da mitt første Dt bidrag.
Jeg har laget en kalender i shabby chic stil.
Alt har blitt  festet på dobbel kartong og fått seg et par strøk med gesso.
Metallpynt fra korthobby, masse lekkert å få derifra :)
Har stanset ut sommerfugl kantene med dies fra Joy!
Har embosset med frantage.
Kalenderen er fra papirdesign.
Klypen som holder arkene og bokstavene er tatt ut fra wordplay dies fra Tim Holtz.

Her kommer enda en kalender.
Denne valgte jeg å lage til meg selv.
En litt annen vri, den skal ikke henges opp, men stå på et lite staffeli.
Mye fra Tim Holtz her, meste av metall pynten, bakgrunns-arket og da bokstavene.



Takk for at du titter :)
Og legger du igjen en kommentar blir jeg ekstra glad :D
Klem fra Anette




8 kommentarer:

  1. Lekker kalender Anette! Nydelig med blomsterpynten :-) Skal bli gøy å designe sammen med deg hos Cherish This :-) Riktig god helg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny DT-plass! Så nydelig kalender du har laget! Vakkert dekorert med blomstene.
    :) Karen Elise

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Disse var nydelige!
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett
  4. Kjempe flott kalender! jeg er din nye følger :)
    Ha en riktig flott kreative uke!

    SvarSlett
  5. Hælle så mange fine kommentarer <3 tusen tusen takk til alle og en hver :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med DT-plass!!! Så utrolig fine kalendere du har laget, men det er jo ingen overraskelse. Men jeg må innrømme at jeg syns den kalenderen du lagde til meg er finest! Gratulerer med dagen også!!!!

    SvarSlett
  7. Tusen takk for kjempe koselig kommentar Elin :)
    Og takk for bursdagshilsen <3

    SvarSlett