fredag 1. juni 2012

ProMarker Norge, mitt første bidrag :)

Jeg har vært så heldig at jeg har fått lov til å bli med i
ProMarkers designer team :D
Dette er en utrolig stor ære, og jeg gleder meg masse til å utfordre dere PM elskere!
Dette er mitt første bidrag.
 For å bli med på utfordringen, klikk inn på ProMarker Norge
Lykketil ;)

Her har jeg brukt mønsterark i fra Pion.
Arkene er 6*6 på en 12*12
Jeg har begynt å kjøpe 2 like av disse, da jeg liker å ha like innsider.
Motivet er i fra Sugar Nellie og fargelagt da med ProMarkers :)

Hår; Mustard, Daffedl bloom (l.e. spring) og Ivory
Hud; Coral, Sunkissed pink og Dusky pink
Kjole; Cornflower, Denimin blue og Pastel blue
Blomster; Pear green

Cameen er kjøpt hos Panduro.
Blomstene er ifra WOC og kort og godt sin snurreblomst.
Satengbåndet har jeg forsøkt å legge i folder, øvelse gjør mester sier jeg bare ;)
Jeg har valgt å kombinere dette kortet med min svigerinnes 30 års dag.
Over navnet hennes har jeg agt et godt lag med crackle accent.

Tekst stempel er i fra Kreativ hobby og kantdrodle i fra Stempel glede.

Rammen er en Spellbinders dies og sommerfuglene er tatt ut
 med min nye punch i fra Martha Stewarth :)

Bakside med personligstempel

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar