torsdag 3. mai 2012

Hurtig scrapping

Fikk to kort på bestilling som måtte være ferdig samme dag gitt :O
Så da ble det skikkelig hurtig scrapping, og det var bestiller klar over!
Her har jeg brukt mønsterark i fra Pion i fra kolleksjonen "til far".
Embossingfolderen er fra cuttlebug.
Og jeg har brukt kartong i fra kongen selv.
Disse er ikke gjennomfarget, så de er gøyale og pusse litt ned for å få en super effekt ;)

Stempel fra Kreativ hobby.
Valgte å stemple direkte på kraftkartongen da jeg hadde dårlig tid, ble ganske så bra egentlig ;)

Her har jeg også embosset et ark fra Th (kongen), husker ikke hva det heter.
Det er kanske artig, du kan krølle og gjøre mye fint med det.
Men denne embossingfolderen var nok for detaljert for det, for jeg ble ikke fornøyd med resultatet.



Kort nr 2, dette hadde jeg og med i en utfordring på scrappingforumet.
Oppgaven var og bruke en del av vare linjen på mønsterarket.
Så jeg brukte da Rock Star som henger sammen med gitaren i ball-chainen.
Stjernepunch fra MS.
Stjerneembossingfolder fra cuttlebug.
Bokstavene har jeg trykket ut med min nye dies fra TH.

Her har jeg brukt dies fra nelly snellen.
Stempel fra KH.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar