mandag 23. april 2012

Kort på bestilling

Da har jeg fått en bestilling til, kjempe stas :D
Dette er til ei jente som skulle står til konfirmasjon på Island, så dette skal langt!
Er i grunn meget fornøyd med kortet, sikkert fordi at jeg liker fargene så godt :)
Er alltid litt ekstra skummelt å lage på bestilling, blir så nærvøs ;)
Mønster arkene er kjøpt hos panduro.
De rosa rosene, samt knoppene er kjøpt hos Wild orchid crafts.
 Wild Orchid Challenge har denne uken utfordring på vårlig følelse,
så jeg ønsker å bidra med dette kortet :)
Sommerfugl diesene er cheery lynn dies, synted dem passet meget godt til mønsterarket
 jeg har i bunn.
Motivet er i fra Kenny K, har blitt noen kort av de figurere i det siste og det har ført til flere bestillinger ;) Moro!
Har som alltid fargelagt med promarkers;
Hud: coral, suncissed pink og dusky pink.
Hatt og andre rosa ting: antique pink, dusky rose og pale pink
Bukse og sokker: forest green, soft green og meadow green
Jakke: Burnt sienna og tan.

Innsider av kortet.
Vanligvis pleier jeg å stemple en hyggelig tekst på venstre side,
men siden dette skulle til Island fikk bestilleren ordne dette selv ;)


1 kommentar:

  1. Hi sweetie this is just gorgeous, thank you so much for joining us at Wild Orchid Craft's this time, hugs Pops x

    SvarSlett